Morgenstilte en Ontmoetingsmiddagen

stilte | op adem komen | kerk | lezing en gebed | muziek | kaarsen

Morgenstilte

In de prachtige kerk van Eethen is er regelmatig op donderdagochtend Morgenstilte.

Een half uur van stilte, even in de kerk zijn, een korte lezing uit de Bijbel, gebed en de gelegenheid om een kaarsje te ontsteken.

Vanaf 09:15 uur is de kerk geopend; om 09:30 uur begint Morgenstilte.

Iedereen, vanuit welke achtergrond dan ook, is van harte welkom!

Zeker als u niet gewend bent om in een kerk te zijn, kan Morgenstilte een manier zijn om even tot rust te komen.

Data:

7 september

21 september

5 oktober

19 oktober

9 november (let op: pas weer na drie weken!)

23 november
  7 december

21 december

Ontmoetingsmiddagen

Op donderdagmiddagen willen we elkaar in regelmatig ontmoeten.

Met gesprek, een sjoelcompetitie en divers zelfgemaakt lekkers. ‘Smullen en Sjoelen’, zo kunnen we het ook noemen. Met aan het einde van onze gesprekken een gezamenlijk gebed voor mensen en situaties die ons aan het hart gaan. Hoe eenvoudig en goed kan het zijn?!

Nu de zomer voorbij is en het winterseizoen is gestart, willen we hiermee verder gaan.

En er kunnen nog best meer mensen bij!

Iedereen is van HARTE welkom! Zeker als u al een tijdje niet zoveel meer contact hebt gehad, kom vooral

gezellig langs!

Data:

26 oktober

7 december

20 juni 2024

Welkom vanaf 13:30 en rond 16u / 16:30 uur ronden we af, afhankelijk van de voortgang van de sjoelcompetitie ;-).

Contact via onze pastoraal werker Kees Pastoor.

Telefonisch of via Whatsapp bereikbaar op maandag (gedeeltelijk) en donderdag op nummer 06 573 230 18.

Of door een mail te sturen naar: pastoraalwerker@hervormdeethendrongelen.nl

Graag tot ziens, op zondag, maar ook op donderdag!